čtvrtek 4. července 2013

Nikon D3100

Korunka ke korunce a konečně se poštěstilo :) Koupila jsem si nový fotoaparát Nikon D3100. První zrcadlovka, takže první kontakt byl celkem překvapující. Naštěstí jsem měla možnost si na jedné návštěvě ošahat tuto zrcadlovku... jen o řadu lepší - Nikon D3200. Po té užasné návštěvě jsem měla jasno :) Potřebuju zrcadlovku protože digital mi už nestačí :)

Nastaly dlouhé chvíle hledání té nejvýhodnější akce :) Nejvíce mě zaujala nabídka Fotolabu a tak jsem se pro ní rozhodla :)

Po rozbalení
Zjistila jsem že je celkem snadné našroubovat objektiv, což jsem si nemyslela. Jako amatér jsem to zvládla bez problému na první pokus :) ... Nejdříve jsem měla problémy s úchopem a hlavně ..focení pomocí hledáčku, je to celkem rozdíl přejít z displeje na hledáček :) Také je bomba to zaostřování :)

Jak řekla moje kámoška je to supr hračka a je to lepší jak chlap :D Jak jsme si tak notovali dohodli jsme se na fotografické procházce :) Kamarádka taky vlastní zrcadlovku tak si myslím, že nás čeká supr den :)
A teď už nějaké první fotky z Nikona :)






Dnešek byl příjemně strávený den na zahrádce. Moje kočička Maggie byla z fotáku taky nadšená jako já :) Modelka je to :) tak ráda se fotí, nejdříve si musela zvyknout na hlasitost ale pak už mě zas ignorovala a koukala si po světě :)

Na závěr bych chtěla říct ,,Vítej doma Nikonku " :)

 Přeji hezký den :) a jdu se podívat co je nového u Vás :)

1 komentář:

  1. Páni Nici nádhera -- tak jsi se dočkala :o) To budou překrásné fotečky --- už se těším :o) Martina

    OdpovědětVymazat