neděle 13. dubna 2014

Velikonoční perníčky

Velikonoce :) juchuu... mam moc ráda velikonoce, všude všechno kvete, samé krásné veselé barvy :) Co víc si přát... :) Je to taky jedno z mála období, kdy si můžu dovolit vyzdobit pořádně dům a i venkovní dveře, aniž by mi někdo nadával, že to je všude :) 

Má letošní příprava na velikonoce je taková ... no studentská... chvíli píšu seminárky, chvíli něco vyrábím do projektů a chvíli se snažím udělat výzdobu na velikonoce... :) Alespoň se jeden nenudí :)

Letos jsem začala výzdobou oken, jak na privátě, tak doma :) 



Přes týden jsem si naplánovala, že budu o víkendu péct velikonoční perníčky. Protože mi ve škole nic neodpadlo, dostala jsem se domů až k večeru... je celkem náročné jezdit každý týden dvakrát cca 120 km. Nejhorší dojíždění je vždy v pátek, samé kolony, autobusy mají zpoždění a opravdu to není milé, když musíte 3x přesednout, a na přestup máte ani ne 10 minut. No jeden se naběhá :) 

Přijela jsem domů a jela pro mého milého :) Po příjezdu do naší destinace jsme šli péct :) Bylo sice již pozdě, ale V. se ničeho nezalekl, a chopil se dělat těsto a vykrajovat... :) já jsem si zatím připravila plech, zapnula troubu a vajíčko. Pak to již šlo od ruky :) 
Letos se perníčky povedly upéct, snad prví rok co se mi ani jeden plech nespálil :) 
Naskládat do krabičky :) a uložit na pozdější zdobení. 
Nakonec mi to nedalo a druhý den jsem půlku várky nazdobila :) Musím se přiznat, že mě zklamala předpřipravená poleva od Dr. Oetkera, již jednou jsem je dostala ( v dobrém úmyslu ulehčit mi práci) a minule i teď stáli za prd... poleva tvrdá, ostrá... škoda mluvit/psát. Jsem ráda že jsem je zpracovala, když už jsou tak drahé a již nikdy více. Proto se těším na středu, kdy jedu domů dřív a udělám si vlastní polevu :) 
Pokud by byl zájem recept na perníčky mohu sem později napsat, nestíhala jsem si jej doma vyfotit, nebo přepsat... :) A jak se chystáte na velikonoce Vy? :) 

3 komentáře:

  1. Nici krásně jste napekli :o) A jakpak by ne--když máš tak skvělého pomocníka že? Krásně jsi to i nazdobila -- já chtěla také péct ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala :o( Měj se krásně....Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký to máš Nicol :) A V. takovej dobrej pomocník :).. Jinak, jste šikolky! :3

    OdpovědětVymazat