neděle 22. února 2015

Facepaiting Boston Terrier

Rozhodla jsem se podělit s tím, co mě nejvíce baví. Miluji kreslení v jakékoliv formě (na trička, na papír, na lidi...) a jakoukoliv metodou :). Jeden večer vyhlásil časopis pro "facepaintery" (lidi, kteří malují na obličej) soutěž tzv. " Lip Art Face Painting Competition". Nápad s malováním v okolí pusy se mi moc líbil a protože je soutěž otevřena "celému světu", tak jsem si řekla, že bych to vlastně taky mohla zkusit.
 Chtěla jsem přijít s něčím originálním, co ještě nikdo nikdy nenakreslil :) Nejdřív jsem si říkala, udělám hada a jakože moje pusa bude jeho... jenže když jsem zadala nápad do googlu, zjistila jsem, že nejsem jediná kdo měl tento nápad... Pak sem si vzpomněla na tu naší malou Bostončí holčičku Aischulku. A to byl nápad... a tak se zrodila tahle malba a vlastně i video, o které se s vámi podělím. Po vytvoření videa jsem ho umístila na FB jen pro rodinu a přátelé, když mi ale lidi začali psát jak to je super, rozhodla jsem se dát ho veřejně... a to co se stalo mě překvapilo. Za 2 dny video vidělo cca 1000 lidí a sdíleli ho mezi sebou... k dnešnímu dni je to již 1600 lidí :) Nu a abych vás o to nepřipravila tak jsem video nahrála i tady :) ...
Jak jsem psala i na Fb, chtěla jsem udělat jenom fotku, ale když jsem se viděla v zrcadle nemohla jsem se přestat smát :) Snad se Vám video bude líbit a zlepší vám třeba i den :) 
Kdyby jste některá měla nějaký nápad co bych mohla malovat příště zanechte mi nápad v komentáři. Děkuji Vám za Vaší návštěvu :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat