neděle 22. března 2015

Andělky a maminky narozeniny

V pátek maminka měla narozeniny :) Letos jsem jí s bráchou k narozeninám vymyslela víc dárků, aby zaručeně měla radost :) Byla to fuška ale myslím že se vyplatilo :)

V pátek jsme si jen tak povídali s mamkou a rodinná oslava se chystala na sobotu. Já jsem ještě večer dodělávala hlavní dárek ode mně. Hlavním dárkem se stala andělka. Andělka je teprve moje druhá a tak sem se bála, aby se mamce líbila. Přeci jenom šiji od Vánoc :) 





Nedělní slunění na bledulkovém paloučku :) 

V sobotu ráno jsem s přítelem udělala chlebíčky a honem jsme se šli podívat na velikonoční jarmark. U branky před barákem jsme ale potkali moje milované sestřenice :) Jak já je dlouho neviděla. Holky jsem vzala s sebou a musím říct, že to bylo o nervy. Né že by holky zlobily, jen nejsem matkou a nemám zkušenosti s chováním typu: Jee to je krásná slepička, koupíš nám jí? A tohle je krásný, koupíš nám to? No bylo to šílené jim nic nekoupit. Jarmark byl skvělý a protože jsme šli před obědem, tak ani moc lidí nebylo. Hrozně se mi líbili šité dekorace, teď tam měli takové slepičky šité, tak přemýšlím, že si také jednu ušiji :) Jinak holky asi nejvíc zaujala paní s kolovrátkem, která jim hned ukazovala jak funguje, dala jim sáhnout na ovčí rouna. Mě se líbilo, jak holky hned začaly reagovat že kolovrátek viděly v pohádce O Šípkové Růžence atd ... :) Já jsem z jarmarku moc neměla, ale ani mě to nemrzí. Co jsem chtěla vidět jsem viděla a být se sestřenkama bylo lepší než celá akce :) 

Na jarmarku jsem potkala učitelku ze střední školy, jednu z nejoblíbenějších vůbec, protože jsem ze školy již 2 roky, tak si bylo o čem povídat. Jsem ráda že přítel vzal holky a šel s nimi ven a já sem si mohla v klidu povídat :) Když jsem je šla ven z kláštera, kde se jarmark konal, čekala jsem že uvidím Vaška jak má holky navěšené na sobě a situaci vůbec nezvládá :D... Opak byl pravdou, vyšla jsem ven, nikde nikdo. Až na druhé rozhlédnutí jsem je zahlédla u včelínů, jak si čtou poučné tabule o včelách, který tam má zájmový kroužek včelařů. Jak jsem byla ráda že to chvíli přežili všichni ve zdraví :) Poté jsem vzala holky na chvilku do parku na dětské prolezky, kde jsme si zahrály na babu, pirátky,pohoupaly se a zase šli domů :) 


A odpoledne byla již oslava. Na oslavách mam nejvíc ráda že jsme všichni spolu :) Miluju svojí rodinu a nemůžu se nabažit našich společných chvil :) Čím víc jsem od nich dál, tím víc mi dochází jak jsou skvělý a jak moc mi všichni chybí. 

Ani nevím kdy, ale stihla jsem se jít s mamkou, přítelem a našim pejskem projít. Tak ještě i pár fotek z procházky :) 




A to byl můj krátký víkend :) Jsem ráda za Vaše návštěvy a moc za ně děkuji :) 
Přeji vám krásný týden 


2 komentáře: