pondělí 20. dubna 2015

DM box jaro 2015!

Štěstí se na mě usmálo, když jsem se přihlásila do soutěže o Dm jarní box. Byla jsem zvědavá, protože většinou v něm byly krásné věci. Kdo neví o co jde, tak ve zkratce. Přihlásíte se do soutěže, kde každý 10 vyhrává. Hraje se o Dm box, což je krabice v které jsou věci v hodnotě přes 500 kč.  K mání je celkem 2 000 těchto boxů. Vyhrajete vlastně možnost, koupit si tento box za 150,-. Do poslední chvíle nevíte co v něm je, to je možná nevýhoda, ale na druhou stranu je to napínavé.
A co bylo v tom mém?




Jsou tam nakonec samé dobré věci :) Mam z toho radost, protože mi to docela dost ušetřilo :) Nejvíc mě však udivil rafinovaný olivový olej ve spreji. Jsem zvědavá, až ho s maminkou vyzkoušíme :) 
Musím říct, že tu Dm značku si obyčejně nekupuji a tak to bude premiéra :) Uvidíme jak bude vyhovovat :) 
Mějte krásný týden plný pohody :) Děkuji za návštěvy a komentáře :) Eloorka

Žádné komentáře:

Okomentovat