čtvrtek 2. dubna 2015

MAMMA MIA!

V sobotu jsme s maminkou byly v Praze na muzikálu Mamma Mia! Obě dvě máme moc rády film a písničky od Abby. Zážitek to byl parádní, už jenom cesta do velkoměsta :D Jelo nás pět v autě, takže se bylo furt o čem bavit. Překvapilo mě, že jsme ani moc dlouho nebloudili a hned našli sál kde se představení hrálo :). Muzikál jako takový byl fantastický! Písničky zpívané česky, skvělá práce tanečníků... byla to vážně paráda :) Jediné co mě trošku bylo líto, bylo frázování Šinkorové, protože když zpívala, tak se vše slejvalo dohromady :( Ale jinak hlas měla krásný :) Mamky to byl první muzikál, tak byla hrozně nadšená, měla jsem radost i za ní :) 

Našla jsem nějaké video z příprav tohohle muzikálu :) Tady :)


S maminkou :) Fotka je mázlá, protože fotit se s mojí mamkou není jen tak. Je to veselá kopa, takže rozesměje a baví celé okolí :) 


Článek nic moc, nějak nemam slov abych popsala to co jsem viděla. Snad jen můžu doporučit, myslím že to stojí za to :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat