pátek 12. června 2015

Facepainting levhart/ half facepainting

Konečně zas trošku volna :) Posledních 14 dní jsem měla praxi v Mš, takže času nazbyt nebylo. Jsem ráda že již do školky nemusím, nevím proč ale moc jsem se tam nechytala :( No ale beru to sportovně, hold ne všude a všichni mě budou mít rádi :) A každá zkušenost nás nějakým způsobem posune dál.

Zpátky k nadpisu, zase jsem se jeden podvečer nudila a tak jsem zkusila zas trošku nějakou tu šelmu. Tentokrát jsem inspiraci našla na netu, jen jsem si jí upravila :)



Nejsem si úplně jistá, jestli je to úplně to, co jsem si představovala...ale není to ani to nejhorší :) Jsem docela ráda, že sama na sobě vidím, pevnější ruku a nepociťuji bezradnost s výběrem barev :) Snad se mi jednou tento můj koníček podaří dotáhnout k mé spokojenosti :) 

Ráda bych vám doporučila knížku, je to knížka, která nám ukazuje cestu životem. Že některé věci, které děláme jsou zcela zbytečná .. neumím to přesně popsat :) Jen si myslím, že stojí za přečtení, proto jsem vám našla odkaz s případnou recenzí :) za mě jenom doporučuji :) 

http://www.databazeknih.cz/knihy/mnich-ktery-prodal-sve-ferrari-35569?c=all

Dokonce jsem knihu našla i jako pdf a mp3 pro ty kteří neradi čtou :) Pokud byste měli i pro mě nějaké doporučení na knihu s duchovní tématikou budu jen ráda. Aneb ráda bych se duchovně rozvíjela a čtyři dohody mam přečtené :) 

Teď se již zase s Vámi loučím, mějte s krásně a užívejte sluníčka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat