pátek 26. června 2015

Větrná elektrárna - den otevřených dveří

O víkendu (6. 6. 2015), jsme byli s přítelem sami doma. Protože bylo venku bylo nádherně teplo, tak jsme se rozhodli vzít Aischulku a jet na výlet. Jenže jak už to se mnou bývá, nemohla jsem se rozhodnout kam...když už mi to rozhodování trvalo hodinu a půl, přítel zavelel. Ustroj se, za pět minut vyrážíme. A tak jsme jely... ani jsem nevěděla kam jedem, ale hrozně sem si to užívala. Většinou totiž plánuji a tak přesně vím, kam, kdy, proč... :)
Dojeli jsme do Vítězné, kde je nová větrná elektrárna. Jaké to bylo překvapení, když jsme přijížděli, a všude bylo spousta aut. Po bližším prozkoumání se ukázalo, že je zrovna nějaký snad celorepublikový den otevřených dveří. Nemohli jsme si to nechat ujít a šli se podívat dovnitř. Překvapila mě ta velikost, sice jsme nemohli nahoru, jen do prvního patra ale stejně to byl zážitek. Všude samé skřínky, furt tam něco blikalo :) Překvapilo mě, že jsme tam byli v osmi lidech a furt bylo místo. Venku měli udělaný doprovodný program pro děti (skákací hrad, točená Kofola, malování na obličej - zase jsem se nechala inspirovat).  Nu a teď jen nějaké fotky :) 





Po prohlídce jsme se vydali domů a po cestě navštívili soukromou mini Zoo :) V campu Kateřina mají takto pár zvířátek. Na jednu stranu mi to přišlo hrozné.... hrozně malé výběhy? Ale kdo ví...třeba to byl jenom můj pocit. Každopádně je to tu udělané hezky, nemusíte platit žádné vstupné, abyste viděli lva, opičky, pávy, lamy či berany. Když už se na ty zvířátka nemůžete koukat jako já, tak lze jít vedle do restaurace na kafe, čaj či oběd. Všimla jsem si, že si dokonce lze koupit nějaké krmení a dát je těm zvířátkům. 
Naše Aichulka s opicí - docela mě to děsilo, když si vezmu jaký plot tam byl, až moc těsný kontakt se zvířetem :/
chudák... :(


No, celkově to byl výlet hezký. Lepší než být doma :) Tak se těším, kam vyrazíme příště :)
P.S.: Poslední dobou vůbec nestíhám dávat články tak, jak se to děje, ale s časovým posunem :/ Zkusím se polepšit :)
                                                                                                                         Mějte se hezky Eloorka

2 komentáře: