neděle 28. června 2015

Víkend plný oslav

Tento víkend byl náročný, ani jsem se nestihla pořádně zastavit :) Děda měl svátek, tak jsme byli pozváni k němu a babičce na oslavu, tam jsme se zdrželi jenom pár hodin a museli jsme zamířit zase zpátky domů. Doma nás čekala oslava svátku mamky manžela Pavla :) Takže jsme přijeli, pomohli dodělat mamince chlebíčky. Pak byl můj oblíbený oběd Langoše! No bylo to výborný... fakt jsme se všichni přejedli :)
Než začala oslava pustila jsem se do zavařování, letos jsem již zavařovala sama, bez dozoru. Tak jsem byla tak ráda, když se mi první skleničky třešní povedly. Tento týden se chystám zavařovat jahody :) brzy bude po sezoně, tak abychom měli na zimu. 

Pak začala oslava, seděli jsme venku grilovali kuřata a jen tak si povídali. Tyhle rodinné oslavy přímo miluji, málokdy se sejdeme všichni spolu, bez televize...  
I přes nepřízeň počasí, jsme si to venku užívali :) Nějaký déšť nám mohl vlézt na záda... 
V neděli jsme šli s mamkou a přítelem na borůvky. Jaké bylo mé zklamání, když jsme přijeli k lesu a nikde žádná borůvka. Až asi za 800 m začali být takové malé, ještě červené borůvečky. No nakonec jsem přišla na to, že to je zase celé očesané od hřebenů... Ani borůvky nejsou zralé, ale oni to už trhaní a prodávají... Hrozny. Tak jsem si tam natrhali ve 3 mističku borůvek na koláč a jeli domů... Tak snad bude alespoň dobrý, když už stál tolik úsilí. 
Přeji Vám krásný týden


4 komentáře:

  1. Takové oslavy jsou nejlepší:-) Jo, do lesa na sběr, to už není co bývalo. Pamatuju, jako děti jsme chodily o prázdninách na vesnici, to byly lesy plné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu :) I já jako menší si pamatuji ty lesy lepší ... takový zvláštní to teď je :/ Ještě jsem si říkala, že bych mohla zkusit zajet trošku víc na hory... třeba to tam bude lepší :)

      Vymazat
  2. Super oslava...tiez mam rada grilovanie a opekanie vonku :-) ...a langose :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Langoše nikdy nezklamou :) Děkuji za návštěvu :)

      Vymazat