středa 1. července 2015

Bostonský sraz Jinolice

20. 6. jsme s mamkou a přítelem navštívili sraz Bostonského teriéra. Byl to již 6. ročník, my zde byli poprvé a můžu říct, že za rok jedeme znovu!

Všechno začalo tím, že mě mamka pověřila abych si vypsala trasu, kudy pojedeme. Protože cestu až do Jičína tak nějak znám, vypsala jsem to jakoby až za Jičínem...což byla trošku chyba!

Cesta do Jičína probíhala zcela v pořádku, přesně jak jsem předpokládala. Pak nastalo objíždění, které se mi začalo nějak míchat na té mé provizorní mapě. Stále jsem hledala, kdy najedeme na takovou smyčku...ale jako ona nepřicházela a tak jsme si to vesele svištěli na Mladou Boleslav... 

No zachránilo nás to, že mi mamky manžel nainstaloval do mobilu GPS. Vřele všem doporučuji aplikaci Sigic! Nakonec jsme se pomocí ní vymotali zpátky a i dojeli na místo! :) Oh, jaký úspěch.

Mamka, stále nevěřící po dojezdu podezíravě prohlížela okolí. Když tu náhle, kde se vzal, tu se vzal Boston! Obě jsme vypískli, protože to bylo po roce poprvé, co jsme viděli živého Bostonka. No a pak to šlo rychle, ani jsme je nestíhali počítat. První co jsme hledali, bylo nahlášení se. To šla zařídit mamka, registrovala nás a přihlásila do soutěží, zatímco já jsem šla hledat Aischulky rodinu. Našli jsme je hnedka na pláži. Následovalo společné povídání, obdivování pejsků a aportkování. Naše Aischulka po roce bohužel svou rodinu moc nepoznávala. Ale měla radost z toho, že je kolem spousta pejsků stejné velikosti.

Následoval program. První byla soutěž o nejrychlejší přivolání, tam jsme se nejprve nepřihlásili, ale když jsem si vzpomněla, jak je naše malá úžasná, dodatečně jsme do toho šli. Nikdy jsme pejska neměli, nikdy jsem tudíž nesoutěžila a tak jsme udělala hned na začátku chybu. Mamka držela Aischulku na začátku měřeného úseku a já šla na konec... jenže Aischulka mě neviděla odcházet, takže když jsem jí volala hledala mě, ale nevyběhla...nevěděla kam. Nakonec mě mezi všemi našla a přiběhla, ale na nějaký dobrý čas to nedalo. 

Druhá soutěž byla agility dětí- tu jsem bohužel neviděla. Zrovna jsme naháněli něco k svačině a mamka se usmyslela že si dáme langoše... protože obsluha byla naprosto neschopná a dokonce na nás zapomněla, tak jsme čekali neuvěřitelných 35 minut na 3 langoše. A ještě byli hnusný... :(

Následovala soutěž pekelná výzva! To bylo docela těžké, pejskové měli ve vymezeném úseku za úkol proběhnout trasu plnou pamlsků (salámy, piškoty, konzervičky), plyšáků a hraček. Snad na každém půl metru byla nějaká nástraha. Samozřejmě se zase měřil čas. Tentokrát jsem šla před Aischulku a řekla jí ,, Půjdeme spolu, pojď"  a ona už chtěla běžet jako střela za mnou. Mamka ji poprvé držela jen z lehka, netušila, že vystřelí jako blesk. Takže jsem se musela v půlce trasy vrátit, abychom vůbec úspěšně odstartovali. No druhý pokus byl úžasný. Aischa běžela jako zapálená střela, vůbec si nevšímala nějakých kravin kolem. Lidé nám tleskali, protože ne každý Bostonek takto zvládl běžet. 

Poslední soutěž, které jsme se účastnili "Bostonek šikulka". Šlo o to, předvést s pejskem co nejvíce triků. A jak se nám vedlo? Aischulka byla úžasná, vůbec si nevšímala ostatních pejsků, vyloženě na mě i na mamce vysela :) Nakonec jsme se bohužel nedostali na stupeň vítězů. I tak jsem byla ráda, protože jsme to zkusili a okoukali spoustu nových triků, které budeme do dalšího roku trénovat :)

A teď již jen pár fotek:
aportkování na pláži, Aischulka a její maminka
Pestaurace
Menu v Pestauraci; bylo super, že jste přišli, oni dali pejskoj na menu vždy malou kapičku šťávy z konzervy a on podle toho co oblízl tak si vlastně objednal :) Pak mu to bylo naservírováno na ten černý stůl s vodou a piškoty.

nejrychlejší přivolání
pekelná výzva
Já a Aischulky maminka Bibi a mamka s Aischulkou

Po závodech, kdy jsme čekali až vystoupí i ostatní pejsci. Tuto sobotu bylo hodně deštivo, samé přeháňky a to naše maličká špatně snáší. Proto je na poslední fotce v bundičce, která má kapucku. Nesnáší když jí prší do oušek. Je to taková malá rozmazlená psí holčička. Hrozně moc jí milujeme a musím říct, že byla vážně skvělá :) Takže se všichni těšíme na další rok a již začínáme trénovat nové triky :) Tolik asi ke srazu, jezdíte vy se svými mazlíčky na nějaké srazy? Jak se vám tam líbí?
Děkuji vám za návštěvu a milý komentář.



Žádné komentáře:

Okomentovat