úterý 21. července 2015

Recept: Utopené kuře aneb játrová čína

Chtěla bych Vám tu dát recept na jeden můj oblíbený oběd :) Dneska jsem ho zrovna vařila a tak to byla skvělá příležitost, to všechno hezky nafotit. 
Utopené kuře/ Játrová čína
Ingredience:
3 - 4 kuřecí prsa
30 dkg kuřecích jater
1 pórek
1 cibule
sojová omáčka
worchester
grilovací koření
sůl, pepř, kečup, olej

Příloha: brambory, hranolky....

Postup:

Kuřecí prsa nakrájíme na kostičky a osmažíme v rozpáleném oleji. Je vhodné smažit  v nějaké vyšší pánvi. Dále kuřecí prsa ochutíme grilovacím kořením, Sojovkou, Worchestrem, solí a pepřem. Když jsou hotová vyndáme je z oleje na talířek. Do stejného oleje na kterém jsme smažili kuřecí prsa dáme na kostičky nakrájená játra a opečeme do běla. Poté také ochutíme - grilovací koření, kečup, sojová omáčka sůl. Následně přidáme pórek a cibuli. Když je pórek a cibule hotová, přidáme z talířku kuřecí a prohřejeme. 

Tip: Pokud máte jako já kečup z penny, který není ve skleničce přidejte do směsi dvě lžičky cukru.
Maminka radí: Čína je výborná i jenom z jater :)

Možná to nevypadá z fotky moc lákavě, ale výsledná chuť je prostě boží! :) Kdyby jste to někdo zkoušel, dejte mi vědět - budu moc ráda! 

Přeji Vám krásné letní dny Eloorka :) 


6 komentářů:

  1. Hmmm .... já bych dala hranolky nebo rýži:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S hranolky je to výborné taky :) Já jsem ale byla líná je dělat :)

      Vymazat
  2. Nici díky vyzkoušíme doma :o)
    Měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi pak řekneš jak se povedla a jestli chutnala :) Děkuju za návštěvu :)

      Vymazat
  3. Jeeee to by bylo jídlo pro mého manžela :)
    Ale má smůlu... O prázdninách nevyvářím :)))))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to fakt moc dobré, věřím že by chutnalo :) Tak se třeba někdy dočká i po prázninách :)
      Děkuji za milou návštěvu :)

      Vymazat