neděle 9. srpna 2015

Další zážitková brigáda - Porciunkule 2015

Letošní ročník naší Porciunkule jsem si nemohla nechat ujít. Ale protože se nerada "kolotočuju" a tlačím mezi lidmi vzala jsem to po svém. 

Týden před začátkem mi začalo vyřizování povolení, abych mohla malovat děti na obličej. Letos to bylo šílené, posílali si mě mezi s sebou snad týden. Už to vypadalo, že ani nebudu moci malovat. Protože prostě nebude nikdo, kdo by mi pronajal kousek toho volného fleku, kde bych rozbalila stolek.

Nakonec se mi vše podařilo stihnout a šla jsem malovat do parku. Musím říct, že se mi tam moc líbilo. Děti se chodili malovat skoro celý den, takže jsem ani nevěděla kolik je hodin :) Vždy měli takovou radost, když se na sebe koukli do zrcátka. V sobotu jsem malovala dokonce jednoho kluka až v půl 9 večer pod lampou :)


Jinak jsem si objednala profi štětce na malování, tak se hrozně těším, až přijdou! Dle ceny by měli malovat jedna báseň... :) 

Pokud se chcete podívat na více fotek včetně ohňostroje můžete zde. Fotky fotila paní Angela :)

Perlička na závěr: Přišel ke mne kluk s rodiči, kterému mohly být tak tři roky. Prohlížel si katalog a vybral si takovou velkou zelenou příšeru, která je přes celý obličej. No prostě paráda na tak malého kluka... Maminka mu to hned začala vymlouvat a nakonec se dohodli, že mam nakreslit strašidelného čertíka. Tak jsem se do toho pustila, nakreslila rohy, červený celý obličej, velkou černou pusu a do ní obrovské zuby (skoro od ucha k uchu). Když jsem pak skončila a kluk se podíval do zrcátka přišlo mi, že se mu chce brečet. Nakonec to ale rozdýchal a ještě se smál, že doma vyděsí babičku.

Další článek bude již z další brigády :) Mějte se krásně a přežijte ve zdravý tyhle vedra.


2 komentáře:

  1. Tak to je zajímavá činnost:))) to by mě taky bavilo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super. Do malování na obličej sem se zamilovala :) Děkuji za návštěvu. :)

      Vymazat