čtvrtek 20. srpna 2015

Malování na tričko /Painting T-shirt Game of Thrones

Po dlouhé době jsem zase zasedla za stůl a malovala na tričko. Bylo to na přání Pavla (mamky manžel), který začal chodit do posilovny. Protože tam chodí už přes rok nabral svalovou hmotu a věci mu začali být malé. Jeho oblíbené trička mu najednou nešla...

Z toho důvodu jsme spolu nakoupili trička v pracovních oděvech a já se rozhodla, že mu je předělám na ty stará oblíbená. Ty byly koupeny na internetu za 500 - 800 ,-. Přijde mi to hodně drahé na to, že to je tištěno strojem... Takže jsem udělala následující...

1) Našla jsem si ty předražená trička na internetu a vyfotila si přiblíženou stránku do počítače (Printscreenem- na klávesnici zkratka PrtSc).

2) Uloženou fotku jsem otevřela v malování a ořízla pryč všechno co tam nemělo být, tak aby mi zbyl jenom obrázek co je na tričku.

3) Takto jsem si to uložila jako nový obrázek a dala tisknout.

4) Hotový obrázek a kopírovací papír jsem si přilepila pomocí malířské lepící pásky na dobře vypnuté tričko. Já vypínám přes "Velkou knihu her", ale vhodnější by bylo nějaké prkno. 

5) Následovalo vytlačení obrysů obrázku, tak aby se obrázek přenesl na tričko. Poté jsem všechno sundala a předlohu si nalepila na dobře viditelné místo.

6) A nyní začíná ta část, kdy beru do ruky štětce a celá natěšená jdu tvořit! Po dokončení nechám zaschnout a pak jen 5 minut přežehlím žehličkou na nejvyšší stupeň který tričko snese. V mém případě bavlna.

A jaké tričko jsem tvořila? :) 
Tady je tričko v průběhu malování...

 Konečný výsledek je již zde:
V plánu jsou další trička :) Těším se, až se s vámi o to podělím. Děkuji za návštěvu a pomalu odcházím zase něco tvořit :) Mějte se krásně 

Žádné komentáře:

Okomentovat