úterý 14. února 2017

Náušnice z PET zimní

A už jsem vám ukazovala mé náušnice vyrobené z PET lahve? :) 


Sbírám náušnice, mam ráda ke každému oblečení jiné. Mám ráda pohádky, víly a jednorožce a říkala jsem si, že by bylo fajn, mít nějaké úžasné pohádkové náušnice. Tak vznikl nápad udělat si kytičky do uší. Protože mám kulatý obličej, jsem radši za náušnice delší, které ho opticky prodlouží. 
Vytvořila jsem si proto pro sebe dlouhé květinové náušnice, které připomínají ledovou krajinu. Jsou super lehké, neškrábou a jsou recyklované. Vrchní tmavé květinky jsou z jemně perlivé Magnésie a spodní z Korunní citronové :) Dlouhé jsou 7,5 cm včetně háčku :) 

Taky jsem si založila stránky na FB, kde všechny známé otravuji s novými výrobky :) Kdyby se chtěl někdo povídat tak můžete, jsem tam jako Eloora handmade  :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat