pátek 3. února 2017

Velký návrat :)

Hlásím návrat! :)
Zdravím všechny mé příznivce, minulý rok jsem si dala psací pauzu, ani jsem to nějak neplánovala. 

Času bylo v loňském roce opravdu málo. Dokončovala jsem VOŠ, začala jsem se více věnovat sama sobě a naší Aische.  Takže jsem hodně četla, snažila se cestovat po okolí, chodila jsem více na procházky do přírody a nakonec se zase přestěhovala :)

Stěhování z L do L :)

Jak mnozí z vás víte, poslední tři roky jsem bydlela v Litomyšli. Bylo to nádherné město se spoustou galerii, parků, soch, architektury. Hlavně to bylo krásné malé město, kde jste za chvíli poznávali ve městě sousedy, prodavačky a bylo to takové milé :) Po dodělání školy, byl čas zvednout kotvy a jít zase dál. Řeknu vám, že se za ty tři roky vůbec nic nezměnilo, ještě stále nevím pořádně co bych ráda dělala. Jelikož mam velmi hodnou maminku a jejího manžela, domluvili jsme se na dalším studiu. Rozhodla jsem se udělat si bakaláře na Technické Univerzitě v Liberci. Nějak jsem si poslala přihlášku a až po odeslání mě napadlo se podívat jak je ten Liberec vlastně velké město... Všichni víme, jak se bojím více lidí a velkých měst :) No jéj, Liberec je jen 5. největší město v naší republice. Huráá...tím začalo mé zklamání a strach. Celé prázdniny jsem během práce myslela na to, jak se tam ztratím, jak nebudu zvládat jezdit v tramvaji a jiné :)
Pak nějak přišel konec září a šlo se na věc. Koleje, MHD, škola, menza.... bylo toho tolik nového! Naštěstí jsem na nové věci nebyla sama, holky ze třídy na tom byly stejně, takže jsme chodily všude společně. Stačilo čtrnáct dní a já jsem se do Liberce zamilovala. Trošku jsem se bála, že se mi to časem omrzí...(všichni víme, jak se mi ze začátku líbilo v Litomyšli). Musím ale říct, že se mi tu líbí stále a čím dál víc. Město je nádherné, spousta soch, galerií, obchůdků s tvořením, divadel, přehrada a taky ty výhledy! Ach, jak já miluji koukat na hory... strašně mi chyběli za ty tři poslední roky :) Tady se kouknu z pokoje a vidím několik kopců, přejdu přes chodbu a vidím Ještěd :) 

Ráda bych časem napsala o Liberci víc, tak jak ho vidím, co si myslím, že stojí za návštěvu a jiné :) Prozatím Vám však přeji krásný únor. Užívejme si sněhu dokud nějaký je :) Ptáčci u nás se letos trošku přioblékli a prý jsou takhle v pohodě! :) Jen to nějaké zrníčko jim občas musíme nasypat :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat