čtvrtek 30. března 2017

Šitá kočička s levandulí

Krásné jarní dny vám přeji, o víkendu mi napsal kamarád, že jeho kamarádka bude mít svátek, jestli bych neměla nějaký vhodný dárek. Vcelku rychle jsme se shodli na tom, že nejlepším dárkem by byla asi nějaká kočička. A tak jsem šla na internet a našla si pěkný střih. Poté jsem nafotila látky, které mam doma uložené v šuplíčku a šlo se tvořit. Během dvou hodin mi pod rukama vznikla tato kočka. A protože jsem poslední dobou opravdu zaměřená na levanduli, nesměla uvnitř chybět. 


Hned po víkendu jsem ji poslala do Hradce Králové a moc se těším, až se ke mě dostane zpětná reakce. Neuvěřitelně mě baví koukat, kam až se mé výrobky zatoulávají. Tak jsem moc zvědavá, co budu šít příště :) Kdo by se chtěl podívat na více výrobků můžete u mě na Facebooku.



4 komentáře:

  1. Kočička je moc hezká, zcela určitě potěší.
    Hezký den !
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu :) Již příští pátek se dozvím, jestli udělala radost :) Eloorka

      Vymazat
  2. Kočička je krásná a šneci taky! Omlouvám se, před časem jsi (snad nevadí, že tykám) se u mně na blogu ptala na recept na vajíčkovou pomazánku, byla jsem rozlítaná, a nějak jsem pak zapomněla odpovědět, tak se ještě jednou omlouvám... A tady je recept, dělám ji podle Dity P.: 6 natvrdo uvařených vajec, pomazánkové máslo, 2 lžíce majonézy, sůl, pepř a pažitka, je výborná... Krásný zbytek dne... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář a návštěvu :) Určitě mi tykání nevadí a pomazánku ráda vyzkouším. Děkuju za recept brzy ho vyzkouším :) Eloorka

      Vymazat