pátek 30. června 2017

Dech beroucí výhled - Krkonoše!

O víkendu jsem byla pracovně v Malé Úpě. Díky mému nejmilovanějšímu koníčku jsem se podívala do centra KRNAPU. Jsem opravdu hrozně vděčná celému vesmíru, že můžu dělat to co mě baví.

V Malé Úpě byl Maloúpský jarmark, kde se sjeli ke kostelu sv. Petra a Pavla stánkaři, muzikanti a řemeslníci. Společně jsme tam vytvořili pro turisty příjemnou atmosféru :) Jako každý rok, zde prezentoval pivo nedaleký pivovar Traunturberk. Velmi se mi líbí jejich logo, jelikož jsem byla autem, nemohla jsem ochutnat. Doufám, že se mi to povede třeba příští rok.

Chtěla bych se s vámi podělit o pár fotek, které jsem si vyfotila na památku :)

Výhled kousek od kostela sv. Petra a Pavla

Výhled na místní restauraci, zde bylo také menší pódium, kde hrála skupina Lucie revival.

Tahle fotka je vyfocená hned ráno, když jsme se jako stánkaři sjížděli :) Nádherné místo :) 
Za nedlouho mě čeká další výlet spojený s prací, tak se moc těším, co uvidím :) Tentokrát to bude někde v okolí Náchoda :) 
Přeji vám krásné dny a děkuji za návštěvu :) 
Eloorka

Žádné komentáře:

Okomentovat