pondělí 19. června 2017

Malování na obličej - Víla (Facepainting fairy inspiration)

Zdravím všechny nově příchozí i stálé čtenáře. 
Koukala jsem k vám, jak to všude krásně kvete na zahrádkách. Je to radost pohledět :) Moc se mi líbí tohle roční období, kdy můžeme trávit spoustu času venku bez záře monitorů a obrazovek. Přeci jen je lepší žít tady a teď, než někde na sociálních sítích. A to je vlastně i důvod k mé neaktivitě tady. Zase jsem se přestěhovala na léto ven. Kdybyste mě hledali, nejspíš byste mě našli ohnutou nad záhonkem, sekající zahradu, ležící s knihou u bazénu nebo jak si hraju s Aischou :) 

Jeden den bylo ošklivé počasí a bylo mi líto, že nemůžu trávit čas na zahrádce. Když prší většinou koukám na nějaké videa na youtube, jako kulisu a u toho něco tvořím. Zrovna jsem koukala na záznam vystoupení dětí z našeho města. Bylo to vystoupení baletu a scénického tance ke kterému hrála krásná hudba. Jak jsem na ty naše šikulky koukala a říkala jsem si, že je to neuvěřitelné co lidi dokáží, dostala jsem chuť taky něco tvořit/něco dokázat. A tak jsem chytla do ruky štětec, nůž a prázdnou mističku a vytvořila jsem si nové duhové barvy. Poté jsem z nich začala kreslit květinky a výsledek můžete vidět na fotce

Jsem ráda, že jsem se nechala ovlivnit atmosférou vystoupení a mohlo tak vzniknout tohle malování. Je to taková květinová víla, kterou budu moci malovat dětem na oslavě :) 

Přeji všem krásný týden a taky takové tvořivé povzbuzení


2 komentáře:

  1. Jsi moc šikovná, půvabná a skvělá blogerka! :-) Držím Ti palce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti za krásný komentář a povzbudivá slova! :)

      Vymazat