pondělí 26. června 2017

Špagety s brokolicovým humusem za 20 minut

Ahojky! 
Tak jsem se zase jednou dala do experimentování a vyzkoušela recept na mé milované špagety. Recept jsem našla v časopise Vlasta a malinko ho upravila, protože to bylo vaření na rychlo a neměla jsem doma všechny potřebné suroviny. No jak to vlastně vniklo? 


Ingredience:
500 g brokolice
1 citron / limetka
2 stroužky česneku
5 lžic oleje
pepř, sůl
špagety

Postup:
Do hrnce dáme vařit brokolici a vaříme do měkka. Poté slijeme vodu a ihned ji přelijeme studenou vodou aby si zachovala krásnou zelenou barvu. Poté dáme brokolici do mixéru (Já dala do vyšší úzké mističky a použila tyčový mixér). Přidáme dva stroužky česneku, špetku soli a pepře a vše důkladně rozmixujeme, dokud z toho není kaše. Poté jen zamícháme do špaget a ozdobíme. 

Jinak myslím že by to bylo dobré ještě posypat parmezánem či jiným sýrem. Já jsem zdobila Maceškou. Někde jsem vyčetla že je jedlá, tak jsem to musela vyzkoušet. No, myslím si že víc parády udělá na záhonku a že není potřeba jí úplně denně trhat pro její chuť :) Oběd byl rychlý a bez masa :)
Znáte nějaký takový rychlý recept? :) Napište mi ho prosím do komentářů :) Eloorka

Žádné komentáře:

Okomentovat