úterý 1. srpna 2017

Program na úpravu fotek, tvorba koláží česky

Krásný den :)

Tak jsem nedávno hledala nějaký fajn program v kterém bych si mohla navrhnout moderní koláž jako příspěvek na mojí Fb stránku Eloora handmade. Jak kdyby se po všech slehla zem, když už jsem nějaký našla, nechalo mě to vytvořit jen obyčejnou koláž, bez polopropustného loga a jiných. 

Již několik let používám online editor picmonkey.com, který je v angličtině, ale nabízí spoustu možností úpravy fotografii, pokud neznáte mrkněte se. Nemusíte se bát, že to v něm nebudete umět, tlačítka a ikony jsou udělané tak, aby ovládání bylo intuitivní. 

Novinka, kterou jsem našla se jmenuje Canva. Je to online editor, kterému rozumím, protože je v češtině. Je potřeba se tedy zaregistrovat, ale registrace je zdarma. Úprava fotek poté taky, jsou zde různé šablony, které je možno využívat. A co je zde tedy placené? Placená je premiová verze, kde je možné návrhy na koláže sdílet se svým týmem, používat extra šablonky a obrázky z jejich fotobanky. Myslím, že se bez toho většinou opravdu obejdeme a proto tento program doporučuji.  Našla jsem jedno video, kde pán tvoří pozvánku na rodinné stanování :) Sice je to v angličtině, ale je zde pěkně ukázáno, co všechno program nabízí. 

V jakých programech upravujete fotky vy? 
Děkuji za typ a budu se těšit u dalšího článku, Eloorka.

Žádné komentáře:

Okomentovat