úterý 8. srpna 2017

Zoo Dvůr Králové - Africa live festival 2017

Krásné letní dny vám přeji!

První víkend v srpnu jsem u mě doma přivítala kamarádku Lucku, která za mnou přijela z Liberce. Moc jsem se na ní těšila až jí ukážu naše krásné Hostinné a okolí jako ona mne ukázala Liberec. Hned po příjezdu jsme se společně s Aischenkou šly podívat na náměstí s obry, do parku na fontánku a zvládly jsme vyjít na nejprudší a nejvyšší kopec v našem městě a to Hlínský vrch.  Byla to tedy taková rychlá procházka, ale jinak bychom nestihly všechno, co jsme naplánovaly. Po obědě jsme se vydaly navštívit přehradu Les Království, protože jsme si chtěly nafotit nějaké nové fotky. Lucka je majitelka objektivu na focení portrétových fotografii, takže jsme toho musely využít. Focení na nádherné přehradě nám trvalo až do večera a vznikla velká spousta krásných fotek. Těším se, že si nějaké nechám zase vytisknou. Přeci jen je lepší, mít nějaké papírové fotky v ruce :)
Druhý den ráno jsme se vypravily do Zoo Dvůr Králové, která je od nás co  by kamenem dohodil. Lucka tady nikdy nebyla a tak návštěva byla na celý den. Zrovna tu probíhal festival Africa live, takže všude byli nějaké zajímavosti. Moc se mi líbilo, že šlo ochutnat klasickou africkou kuchyni. I když jezdím do této Zoo každý rok, vždy mě překvapí novinky. Letos to byl nový pavilon nosorožců a volně puštěné žirafy, které jsme viděly ze safari busu. 


A zde je již fotka s taneční skupinou Iyasa, na jejich koncertě jsem byla již po druhé. Pokaždé když začnou zpívat naskočí mi husí kůže. Nikdy bych nevěřila, jaká úžasná hudba se dá udělat pomocí bubnů a nádherných synchronizovaných hlasů. Pokud budete mít cestu do Zoo doporučuji jet v týdnu, kdy zde probíhá tento festival. 
Našla jsem záznam vystoupení z minulého roku, můžete se na něj podívat ZDE.  

Zavítaly jsme zase také do takové jako dětské části zoo, kde jsou různé prolézačky a kozy :) I letos došlo na drbání a mazlení :) 


Letos se mi poštěstilo si pohladit želvu obrovskou. Cvičitelka želv je přivedla k velmi nízkému plotu a vyzvala návštěvníky aby si je pohladily... věděli jste, že se dají želvy nalákat na meloun? Já tedy ne a proto mě překvapilo, že stačilo ukázat meloun a želvy se rozeběhly :) Bylo to moc hezké :)
Všem vám moc doporučuju návštěvu této Zoo, byl to znovu nezapomenutelný zážitek. Dneska se jdu již pomalu balit, čeká nás dovolená :) 

Děkuji všem za návštěvu a komentáře, Eloorka 



Žádné komentáře:

Okomentovat